Rewolucja w biegach terenowych. Nie znajdziesz wyścigu szosowego, w którym w pierwszym rzędzie nie byłoby biegaczy z butami karbonowymi na nogach. Dlaczego nie wykorzystać w pełni tej technologii
na szlaku?
Craft CTM Ultra Carbon Trail opiera się na sprawdzonych zasadach karbonowych butów wyścigowych i przenosi tę koncepcję poza drogę, do lasu i w góry.
Podstawą buta jest zakrzywiona płyta węglowa wewnątrz masywnej warstwy amortyzacji o niezwykle wysokim zwrocie energii. Ta kombinacja wstrzeliwuje się w odbicie i ma udowodnione działanie
zwiększające efektywność biegu.
Ale nie chodzi tylko o dynamikę w terenie. Idealny but wyścigowy musi również oferować przyczepność i stabilność, a CTM Ultra Carbon Trail z pewnością nie zawodzi w tej kwestii.
Podeszwa zewnętrzna składa się z agresywnej mieszanki Vibram Megagrip, więc możesz polegać na przyczepności podczas biegania po skałach i w błocie. Megagrip firmy Vibram to złoty standard nie
tylko wśród butów trailowych.
Stabilność jest więcej niż dobra jak na tak masywny but. 40-milimetrowa podeszwa środkowa w pełni wykorzystuje potencjał zwrotu energii, a dzięki karbonowej płycie, podeszwie zewnętrznej na całej
długości i solidnej cholewce nie zawodzi nawet w bardziej technicznych przejściach. CTM Ultra Carbon Trail nie jest butem stworzonym do Skyrunningu i innych ekstremalnie technicznych dyscyplin
biegowych. W kontekście biegów trailowych w Czechach i na Słowacji, Ultra Carbon Trail nadaje się jednak doskonale do użytku na niemal każdym szlaku. Im bieg jest bardziej intensywny i szybszy, tym
bardziej skorzystasz z zalet tego buta.
Cholewkę wykonano z trwałego i mocnego materiału, który mocno trzyma stopę i bez problemu znosi rygory szlaku. Dodatkowego wsparcia cholewce dodaje gumowy ochraniacz palców oraz wyściółka z TPU na
obwodzie buta.
Parametry
Sport |
Bieg
|
Sezon |
2023 Q1
|
Typ nadepnięcia |
Neutralne
|
Rodzaj obuwia do biegania |
Wyścigowa
,
Tempowe
|
Typ nawierzchni – bieg |
Teren - trail
|
Modyfikacja obuwia |
Przewiewna
|
Szerokość buta |
Standardowy
|
Tłumienie |
Średnia amortyzacja
|
Spadek |
10 mm
|