Rewolucja w biegach terenowych. Nie znajdziesz wyścigu szosowego, w którym w pierwszym rzędzie nie byłoby biegaczy z butami karbonowymi na nogach. Dlaczego nie skorzystać w pełni z tej technologii na szlaku?
Craft CTM Ultra Carbon Trail opiera się na sprawdzonych zasadach karbonowych butów wyścigowych i przenosi tę koncepcję z drogi do lasu i gór.
Podstawą buta jest zakrzywiona karbonowa płyta wewnątrz masywnej warstwy amortyzacji z niezwykle wysokim zwrotem energii. Ta kombinacja wystrzeliwuje Cię w odbicie i jest udowodnione, że zwiększa efektywność biegu.
Ale nie chodzi tylko o dynamikę w terenie. Idealny but biegowy musi również oferować przyczepność i stabilność, a CTM Ultra Carbon Trail z pewnością nie zawodzi w tej kwestii.
Podeszwa zewnętrzna składa się z agresywnej mieszanki Vibram Megagrip, więc możesz liczyć na przyczepność podczas biegu po skałach i w błocie. Megagrip firmy Vibram to złoty standard nie tylko wśród butów trailowych.
Stabilność jest więcej niż dobra jak na tak masywny but. 40-milimetrowa podeszwa środkowa w pełni wykorzystuje potencjał zwrotu energii, a dzięki karbonowej płytce, podeszwie zewnętrznej na całej długości i solidnej cholewce nie zawodzi nawet na bardziej technicznych fragmentach. CTM Ultra Carbon Trail nie jest butem stworzonym do Skyrunningu i innych ekstremalnie technicznych dyscyplin biegowych. W kontekście biegów trailowych w Czechach i na Słowacji, Ultra Carbon Trail nadaje się jednak doskonale do użytku na niemal każdym szlaku. Im bieg jest bardziej intensywny i szybszy, tym bardziej skorzystasz z zalet tego buta.
Cholewka wykonana jest z trwałej i mocnej tkaniny, która mocno trzyma stopę i bez problemu znosi rygory szlaku. Dodatkowym wsparciem dla cholewki jest gumowy ochraniacz palców oraz wyściółka z TPU na całym obwodzie buta.
Parametry
Sport |
Bieg
|
Sezon |
2023 Q1
|
Typ nadepnięcia |
Neutralne
|
Rodzaj obuwia do biegania |
Wyścigowa
,
Tempowe
|
Typ nawierzchni – bieg |
Teren - trail
|
Modyfikacja obuwia |
Przewiewna
|
Szerokość buta |
Standardowy
|
Tłumienie |
Średnia amortyzacja
|
Spadek |
10 mm
|