Dla biegaczy trailowych o średniej lub nieco wyższej wadze. Dla biegaczy trailowych, którzy biegają w trudnych warunkach, np. po skałach, a nie drogach szutrowych. Dla biegaczy trailowych na
długie dystanse. Ten but jest w pełni wyposażony w cechy sygnowane przez Mizuno, aby zapewnić Ci komfort nawet w najbardziej wymagającym terenie. But jest w pełni wyposażony w MIZUNO ENERZY Foam i
MIZUNO WAVE Foam od pięty do palców, zapewniając doskonałą amortyzację, zwrot energii i stabilność. Dodatkowo panele wsparcia po bokach śródstopia utrzymują stopę pewnie w miejscu nawet na
wymagających szlakach.
Specyfikacje:
- Waga(G): 340 g
- STOS(MM): 10.0
- Powierzchnia: Trail
- Poliester.
Parametry
Sport |
Bieg
|
Sezon |
2023 Q1
|
Typ nadepnięcia |
Neutralne
|
Rodzaj obuwia do biegania |
Treningowa
|
Typ nawierzchni – bieg |
Teren - trail
|
Modyfikacja obuwia |
Przewiewna
|
Linia modelowa |
Mizuno Wave
,
Mizuno Wave Mujin
|
Szerokość buta |
Standardowy
|
Tłumienie |
Wysoka amortyzacja
|
Spadek |
10 mm
|
Technologia |
Mizuno Wave
,
Mizuno Enerzy
|
Mizuno Wave
Unikalna technologia, która łączy dwie podstawowe cechy potrzebne dla funkcjonalnego buta do biegania - amortyzację i stabilność.
Podczas biegania ciało jest przeciążone, dlatego odpowiednia kombinacja amortyzacji i stabilności jest ważna, aby zmniejszyć ryzyko kontuzji.
Płyta falista zapewnia doskonałą amortyzację, rozpraszając siłę uderzenia na większą powierzchnię. Stabilność technologii falowej uzyskuje się dzięki różnicy konstrukcyjnej między zewnętrzną i wewnętrzną stroną buta, a tym samym zapobiega ściskaniu międzypodeszwy w najbardziej obciążonych obszarach. Podstawowe elementy amortyzacji i stabilności w płycie falistej można zaprojektować dla każdego biegacza, a efektem są najlżejsze, zaawansowane technologicznie, wyczynowe buty sportowe.
Mizuno Enerzy
MIZUNO ENERZY FOAM to specjalny materiał-pianka w międzypodeszwie, nadający butom niezrównaną miękkość i amortyzację, a jednocześnie trwałość. W porównaniu z poprzednimi materiałami jest o 17% bardziej miękki i zapewnia o 15% wyższy zwrot energii z lądowania.