Często zadawane pytania
Ty pytasz, my odpowiadamy.
Kiedy będzie dostarczony towar?
Informację znajdziesz bezpośrednio w szczegółach konkretnego produktu, a także w koszyku. Po wysłaniu zamówienia prześlemy Ci informację o terminie również w potwierdzającym e-mailu. Jeżeli mamy towar na magazynie, termin dostawy wynosi zwykle od 1 do 4 dni roboczych, jeżeli jest na magazynie u dostawcy, to w zakresie 3-15 dni roboczych – tę informację zawsze znajdziesz w szczegółach produktu. W wypadku zamówienia większej ilości sztuk towaru z różnymi terminami dostaw, ostateczny czas dostawy określony jest przez towar z późniejszym terminem dostawy.
Mogę dodać pozycję do już utworzonego zamówienia?
Z pewnością możesz, jeżeli jeszcze nie zapłaciłeś za zamówienie (kartą online lub przez Twisto). Wystarczy napisać e-mail na info@sanasport.pl i podać nam numer zamówienia, kod produktu i rozmiar produktu, który chcesz dodać do zamówienia. Numer zamówienia znajdziesz w e-mailu potwierdzającym a kod produktu w szczegółach produktu po prawej stronie pod zielonym przyciskiem "Dodaj do koszyka".
Dlaczego płatność online nie została zrealizowana?
Najczęstszymi przyczynami są niepoprawnie wpisany numer karty, niski stan konta, awaria systemu online banku (u którego posiadasz kartę) lub nie masz zezwolenia na zapłatę kartą online. Za zamówienie możesz zapłacić przelewem na konto 5032304001/5500 lub wyślemy do Ciebie towar za pobraniem. W celu zmiany formy płatności prosimy o kontakt e-mailem info@sanasport.pl.
Jakie są możliwości transportu?
Towar wysyłamy usługami transportowymi InPost Kurier oraz Poczta Polska. Można go także odebrać w jednym z Paczkomatów.
Jakie są sposoby płatności?
Możesz zapłacić gotówką przy odbiorze osobistym, za pobraniem, z góry przelewem bankowym, kartą online oraz przelewem przyśpieszonym za pośrednictwem bramki płatności GoPay.
Ile kosztuje wysyłka i płatność?
Istnieje więcej możliwych kombinacji, spójrz tutaj.
Jak zwrócić towar w ciągu 14 dni?
W naszym wypadku masz okres na zwrot nieużywanego towaru bez podania przyczyny nawet przedłużony na 30 dni. Przeczytaj, jak łatwo odstąpić od umowy.
Jak reklamować towar?
Reklamacja jest u nas równie łatwa jak zwrot towaru, nie ma się czego obawiać. Spójrz na instrukcje, dotyczące złożenia reklamacji.
Istnieje możliwość wymiany towaru?
Tak, masz możliwość zwrotu towaru w ciągu 30 dni od daty dostawy i wyboru innego. Aby dokonać zwrotu, skorzystaj z naszego formularza zwrotu i postępuj zgodnie z jego instrukcjami. W ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze za niezadowalający przedmiot, możesz od razu zamówić nowy przedmiot.
Odkupujecie z powrotem używany towar?
Przepraszamy, ale niestety nie. Towar można wymienić lub zwrócić w ciągu 30 dni, ale tylko pod warunkiem, że nie wykazuje żadnych oznak użytkowania.